Απευθείας μετάβαση στο περιεχόμενο
Ελληνικά

Εγκατάσταση και παραμετροποίηση CRM 

 Αξιοποιήστε τις δυνατότητες ενός cloud-based CRM

Οργανώστε την επιχείρησή σας με ένα σύγχρονο CRM

Πόσο ακόμα θα παιδεύεστε με πληροφορίες διάχυτες σε αμέτρητα αρχεία και φακέλους, χαρτάκια και σημειωματάρια; Μπορείτε να σκεφτείτε ένα σύστημα που θα έχει μέσα "τα πάντα" για τους πελάτες σας, που θα είναι ο καθημερινός σας βοηθός, γραμματέας και θυρωρός σας!

Σε ένα σύστημα CRM αποθηκεύονται με εύκολο και απλό τρόπο όλα τα δεδομένα που αφορούν την εμπορική διαχείριση της επιχείρησής σας. Δεν είναι μόνο τα ονόματα, τηλέφωνα, email, θέση και ρόλος για κάθε συνεργάτη, πληροφορίες για την εταιρεία - οργανισμό, διευθύνσεις, γενέθλια, προτιμήσεις κλπ. Είναι επίσης όλες οι προηγούμενες επικοινωνίες, ιστορικό παραγγελιών, παραδόσεων και πληρωμών αλλά και υπενθυμίσεις - σημειώσεις για εκκρεμότητες, πληροφορίες για μελλοντικά έργα, σημειώσεις για υποψήφιους πελάτες και άλλα πολλά. ΄Ολη η ιστορία των πελατών σας αλλά και υποψήφιων και όλες οι αλληλεπιδράσεις σας με αυτούς, θα είναι μαζεμένα, οργανωμένα και εύκολα προσβάσιμα σε όλη την ομάδα σας, ασφαλή σε μια κεντρική τοποθεσία.

Ποιος χρειάζεται CRM? Εσείς!

Είτε πρόκειται για μια μικρή προσωπική επιχείρηση, είτε μια μεσαία ή μεγάλη εταιρεία, ένα CRM μπορεί να βοηθήσει!

  • Ελεύθεροι επαγγελματίες

    Πολλοί μικροί πελάτες που απαιτούν συχνή επικοινωνία; Το CRM θα δώσει λύση στη δύσκολη καθημερινότητά σας.

  • Μικρή επιχείρηση

    Ανάγκη για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και αύξηση πωλήσεων; Το CRM είναι η μόνη λύση!

  • Μεσαία εταιρεία

    Θέλουμε συντονισμού της εμπορικής ομάδας και βελτιστοποίηση των διαδικασιών; CRM τώρα! 

1920-notepad-with-the-text-crm-customer-relationship-management-and-pen-on-wooden-background-1

Βασικά χαρακτηριστικά ενός CRM

Τα σύγχρονα CRM προσφέρουν πολλές δυνατότητες και επιλογές:

  • Διαχείριση επαφών: Όλα τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας για κάθε άτομα ή εταιρεία, πελάτης ή πιθανό πελάτη, μαζεμένα και οργανωμένα, προσβάσιμα σε όλη την ομάδα.
  • Επικοινωνία με πελάτες: 'Ολη η μέχρι τώρα επικοινωνία (email, τηλεφωνικές κλήσεις, προσφορές και αρχεία που ανταλλάχτηκαν) για κάθε πελάτη, για κάθε έργο
  • Διαχείριση πωλήσεων: Παρακολούθηση δυνητικών πελατών και προόδου πωλήσεων, με τη χρήση διαφορετικών σταδίων πωλήσεων (lifecycle stages), προγραμματισμό ενεργειών, έλεγχο καθυστερήσεων, στατιστικά πωλήσεων και άλλα εργαλεία.
  • Εξυπηρέτηση πελατών: Οργανωμένη αποθήκευση των αιτημάτων ή παραπόνων των πελατών με ενσωμάτωση των συνομιλιών, παρακολούθηση επίλυσης του κάθε θέματος και δυνατότητες συντονισμού ομάδων και βαρδιών εντός της επιχείρησης.
  • Εργαλεία Marketing: Τμηματοποίηση των δυνητικών ή υφιστάμενων πελατών και αποστολή στοχευμένων και αποτελεσματικών email campaigns.
  • Αναφορές και αναλύσεις: Δυνατότητα αναφορών και αναλύσεων για όλες τις πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στο σύστημα.

Επιλογή CRM

Η επιλογή του κατάλληλο CRM συνήθως βασίζεται στο μέγεθος της επιχείρησης, το επιχειρηματικό μοντέλο της, την αγορά που δραστηριοποιείται και βέβαια κάθε ιδιαιτερότητα που πιθανόν έχει. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένα γενικά κριτήρια που πρέπει να χρησιμοποιηθούν για αυτήν τη διαδικασία επιλογής:

  • Να λειτουργεί στο cloud  (cloud based CRM) τουλάχιστον για όλες τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
  • Να παρέχεται από αξιόπιστη εταιρεία με διεθνή παρουσία
  • Να έχει όλα τα βασικά χαρακτηριστικών ενός σύγχρονου CRM
  • Να είναι φιλικό προς το χρήστη, απλό ευχάριστο και με καλές οδηγίες χρήσης
  • Να είναι επεκτάσιμο, ιδιαίτερα για τις νεοφυείς επιχειρήσεις
  • Να έχει εφαρμογή για κινητά, ιδιαίτερα για συγκεκριμένους κλάδους



Η πρότασή μας

Υπάρχουν πολλές λύσεις CRM διαθέσιμες, εμείς επιλέξαμε να συνεργαστούμε με το HubSpot CRM καθώς θεωρούμε ότι ξεχωρίζει, προσφέροντας πολλά πλεονεκτήματα, ιδιαίτερα για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.

Η πρότασή μας δεν είναι απλά μια τεχνική υλοποίηση ενός συστήματος. Περιλαμβάνει ένα συμβουλευτικό κομμάτι που εστιάζει στην , κατανόηση των διαδικασιών και των στόχων της εταιρείαςτων πελατών, διασφαλίζοντας το σωστό σχεδιασμό της υλοποίησης. Το σύστημα προσαρμόζεται στις ανάγκες της επιχείρησης με την υλοποίηση των απαραίτητων παραμετροποιήσεων και δίνεται μεγάλη σημασία στην εκπαίδευση των χρηστών για την κατανόηση του συστήμαστος και των επιπτώσεων στον τρόπο της καθημερινής εργασίας. Τέλος προσφέρουμε συνεχή καθοδήγηση και υποστήριξη ώστε το νέο CRM να αποτελέσει στην πράξη ένα χρήσιμο εργαλέιο ανάπτυξης.

Εστιάζουμε στα δεδομένα πελατών και στον τρόπο που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την βελτιστοποίηση των διαδικασιών και την επίτευξη των εμπορικών στόχων της επιχείρισης.

Λοιπόν, τι περιλαμβάνει η διαδικασία αγοράς, εγκατάστασης και διαμόρφωσης; Γιατί να εμπλέκεται ένας σύμβουλος ολοκλήρωσης;  Σκεφτείτε μας ως τον σέρπα σας στο CRM!  Πλοηγούμαστε στις τεχνικές πολυπλοκότητες, διασφαλίζουμε την απρόσκοπτη ενσωμάτωση με τα υπάρχοντα συστήματά σας και εξουσιοδοτούμε την ομάδα σας να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες του CRM.

Η Deep Dive Data Consulting συμμετέχει σε ένα έργο ενσωμάτωσης μαζί σας. Δεν βοηθάμε απλώς, δεν κάνουμε για εσάς, δουλεύοντας μαζί σας:

  • Σας βοηθάμε να επιλέξετε το τέλειο CRM, με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες σας. (Συμβουλή: είμαστε μεγάλοι θαυμαστές του HubSpot CRM για τη φιλικότητα προς τον χρήστη και την προσιτή τιμή του!)
  • Σας καθοδηγούμε στη διαδικασία αγοράς και διασφαλίζουμε ότι λαμβάνετε το πρόγραμμα που ταιριάζει στις ανάγκες σας και αντιστοιχεί στον προϋπολογισμό σας.
  • Αναλαμβάνουμε την αρχική τεχνική ρύθμιση, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας χρήστη και των αδειών, τις γενικές ρυθμίσεις για ολόκληρο τον λογαριασμό
  • Προσαρμόζουμε περαιτέρω το CRM όπως απαιτείται: διαμόρφωση προβολών και καρτών, ιδιοτήτων, κανόνων, δικαιωμάτων πρόσβασης, ενσωματώσεις με άλλες εφαρμογές, δημιουργία σελίδων, φορμών, ροών εργασίας κ.λπ.
  • Παραδίδουμε τις απαραίτητες παρουσιάσεις, εκπαιδεύσεις και εγχειρίδια χρήσης
  • Μένουμε κοντά στην ομάδα σας, για να κάνουμε τα πρώτα βήματα μαζί, απαντώντας σε ερωτήσεις, δίνοντας συμβουλές και ενθαρρύνοντας όλους να συμμετάσχουν στη νέα εμπειρία!

Υπηρεσίεςυποστήριξης

Μετά την αρχική περίοδο εκπαίδευσης και προσαρμογής μπορούμε να συνεχίσουμε να σας υποστηρίζουμε, βοηθώντας σας να αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες νέου σας CRM. Οι υπηρεσίες υποστήριξης περιλαμβάνουν:

  • Άμεση απάντηση σε απλά ερωτήματα - απορίες.
  • Βοήθεια στην επίλυση τεχνικών ζητημάτων, όντας ενδιάμεσος ανάμεσα σε εσάς και την τεχνική υποστήριξη του παρόχου
  • Συμβουλεύτική υποστήριξη σας για θέματα που αφορούν το CRM αλλά και τους σχετικούς ρόλους και διαδικασίες
  • Προληπτική παρακολούθηση - άτυπος έλεγχος για να βεβαιωθούμε ότι τα συστήματα χρησιμοποιούνται σωστά.

Recent posts

You can take a look at some interesting post about data quality assessment